پریدن از روی نوار فرمان ها
پیوند به محتوای اصلی



ارتباط با سامانه 141 استانی شد

تاریخ انتشار: 1399/02/22

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: از امروز همشهریان بصورت مستقیم با شماره گیری 141 می توانند از آخرین وضعیت راه های استان اطلاع پیدا کنند .

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان، محمدطلا شجاعی در خصوص رونمایی از سامانه پاسخگویی تلفنی 141 استان اظهار کرد: سامانه 141 از سال 78،در دو بخش گویا و مکتوب راه اندازی شد و تا سال 92 در سراسر کشور صرفا به صورت یک طرفه در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه ها به هموطنان ارائه خدمات داشته است.   

وی  با بیان اینکه ايجاد نظام پاسخگويي کامل و جامع، مرکز تماس 141 در مدیریت راه های کشور از سال 93 ايجاد شد، افزود: سال گذشته 661 هزار و 179 تماس با مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان برقرار شد که طی آن ها هموطنان با شماره گیری خط مستقیم اداره کل، به سامانه 141 استان هدایت می شدند.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان بیان کرد: از تماس های برقرار شده با مرکز مدیریت راه های استان در سال گذشته تعداد 76 هزار و 818 تماس توسط کارشناسان پاسخ داده شده است و مابقی تماس ها انتخاب گزینه های دیگر سامانه 141 بود.

شجاعی گفت: از امروز همشهریان بصورت مستقیم با شماره گیری 141 می توانند از آخرین وضعیت راه های استان اطلاع پیدا کنند.

وی خدمات ارائه شده از سوی سامانه 141 را پاسخگويي به تماس ها در خصوص وضعيت ترافيکي راه ها، پاسخگويي به تماس ها در خصوص وضعيت آب و هواي مسيرها، پاسخگويي به تماس ها در خصوص انسدادها و يا محدوديت هاي اعمال شده، ثبت شکایات در رابطه با خرابی رویه راه ها، ثبت شکایات مسافرین حمل و نقل عمومی و ثبت شکایات رانندگان بخش حمل و نقل عمومی برشمرد و تصریح کرد: پاسخگویی استانی به سامانه 141، موجب افزایش کیفیت، دقت و سرعت پاسخگویی به تماس گیرندگان شده و رضایتمندی بیشتر مخاطبان را به همراه خواهد داشت.​



























مشخصات:
نظرات: *